onsdag 17 april 2013

Kyligt

Vaknade för en stund sedan och lite kyligt i luften i stugan var det men under det tjocka täcket i sängen är det varmt och skönt. På med värme fläkten och så nu är det varmt i stugan igen. En varmakoppen från Blåband på G till frukost sedan en "dusch" och hoppa in i bilen för åka till jobbet. Kommer till på fredag igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar